Wednesday, August 28, 2013

Giveaway colorat cu Farmec (RO) CLOSED

No comments :
 

Bună tuturor!


Pentru astăzi v-am pregătit o surpriză colorată, care sper să fie pe placul vostru. Văzând că postarea cu ojele colorate ale noi colecții ”Farmec Collection” v-a plăcut atât de mult și cum multe dintre voi mi-ați spus că nu ați încercat încă aceste oje, fie pentru că nu le-ați găsit în magazine, fie din diverse alte motive, m-am gândit să vă fac o surpriză. Prin amabilitatea celor de la Farmec, azi vă oferim un premiu și anume - o câștigătoare norocoasă va primi întreaga colecție cu cele 7 oje cu care își va putea face manichiuri colorate.

Nu trebuie să fiți triste că vara e pe sfârșite, participați la giveaway și veți avea mereu vara pe unghii!
De asemenea, mai avem un eveniment de sărbătorit, am depășit pragul de 600 de urmăritori prin Google Friend Connect și nu pot decât să vă spun că sunt tare fericită și vă mulțumesc din suflet pentru tot ajutorul și sprijinul vostru.


Giveaway


Așa cum știți, orice giveaway vine la pachet cu niște reguli. Ele sunt foarte simple, floare la ureche, așa că vă rog mult să le acordați atenția cuvenită.
  • Să mă urmăriți în mod PUBLIC prin GFC (Google Friend Connect) - în partea dreaptă găsiți pe fundal albastru ”Înscrieți-vă pe acest site”, urmați instrucțiunile și optați pentru a mă urmări ”în mod public”
  • Să dați like paginii de Facebook a blogului aici și paginii de Facebook a sponsorului aici 
  • Să dați share acestei postări pe pagina voastră de Facebook și să-mi lăsați linkul doveditor. ATENȚIE: postarea trebuie să fie PUBLICĂ pentru ca eu să o pot vedea
  • Să îmi spuneți care sunt produsele voastre preferate Farmec


ATENȚIE!!! Puteți să primiți șanse EXTRA dacă:
  • Mă urmăriți prin Bloglovin' (+2 șanse) - accesați acest link și apoi apăsați butonul ”Follow” ce apare sub numele blogului și gata, mă puteți urmări. E foarte simplu!
  • Vă abonați la postările mele prin e-mail (+2 șanse) - căsuța din partea dreaptă unde scrie ”Follow by Email”, intoduceți adresa voastră de e-mail, apăsați apoi butonul ”Submit”, după care veți confirma e-mail-ul primit. FĂRĂ CONFIRMAREA PRIMITĂ PE E-MAIL NU SUNTEȚI ABONAȚI!


Aşadar, îmi lăsați un comentariu sub forma:

 
GFC id:  

Facebook like celor 2 pagini:  
Facebook share:
Răspunsul la întrebarea: Care sunt produsele voastre preferate Farmec?  
Opțional (+2 șanse): Bloglovin:
               (+2 șanse): E-mail:


DURATA: giveaway-ul începe azi, 28.08 şi se încheie pe 15.09, orele 23.00.


DISCLAIMER!
  • Aceste premii vă sunt oferite de către sponsorul giveaway-ului Farmec.
  • Concursul este deschis tuturor persoanelor de cetățenie română sau care pot primi premiul la o adresă din România.
  • Toate persoanele care nu respectă REGULILE OBLIGATORII vor fi descalificate.
  • VĂ ROG SĂ FIȚI FAIR-PLAY ȘI SĂ NU VĂ MAI ÎNSCRIEȚI TOATĂ FAMILIA, TOATE RUDENIILE, DE PE ACELAȘI ID, VEȚI FI DESCALIFICAȚI FĂRĂ PREAVIZ. VERIFIC LA SÂNGE, NU ÎNCERCAȚI SĂ TRIȘAȚI!
  • Durata desfășurării concursului a fost amintită mai sus.
  • Vom avea un singur câștigător, ales cu ajutorul programului random.org.
  • Voi afișa câștigătorul în maximum 2 zile de la terminarea giveaway-ului.
  • Odată anunțat, acesta are la dispoziție 48 de ore pentru a mă contacta. În cazul în care nu primesc niciun răspuns, voi alege o altă persoană.
  • Pentru neclarități, probleme întâmpinate pe parcurs, vă rog să-mi scrieți un e-mail la contactrallybeauty@yahoo.com.
  • Nu doresc certuri, cuvinte triviale, scandal, luați-o cum vreți, atât pe acest blog, cât și pe pagina de Facebook aferentă blogului. Vă rog să fim fair-play și să ne respectăm!
  • NIMENI NU VĂ OBLIGĂ SĂ PARTICIPAȚI! CUI NU ÎI CONVIN REGULILE, ÎI ROG SĂ NU PARTICIPE! 

 

Așadar, împătimitelor de oje și nu numai, vă aștept la giveaway!
 


A voastră, Rally!

No comments :

Post a Comment

recent posts