Thursday, April 25, 2013

In my mini tub (RO & EN)

No comments :
 

Bună tuturor! Hello everybody!


În postarea de azi veți vedea ce produse de îngrijire a corpului și a părului testez în această perioadă și se află în mini cădița mea. Nu-i așa că e adorabilă și e perfectă pentru a depozita tot ce ai nevoie?

In today's post you'll see body and hair care products that I am currently testing and are in my mini tub. Isn't that adorable and perfect to store everything you need?


Să vedem așadar ce se află în cădița mea!
Let's see what you can find in my mini tub!


In my mini tub - body and hair care products

  • Untul de corp nutritiv cu lămâie și lime de la I love ... - am început să-l folosesc de curând și îmi vine să-l mănânc nu alta atunci când îl aplic pe corp. Îmi place cum îmi hidratează pielea. Mai multe detalii, într-un viitor review.
  • Uleiul de baie hidratant cu extract de migdale de la L'Occitane en Provence - Ah, ce bine miroase! Lasă pielea fină, fină. Și la acest produs va urma un review detaliat atunci când îmi voi forma o părere consistentă despre el. Îl puteți și voi câștiga aici.
  • Tratamentul pentru păr de la Moroccanoil - îl folosesc de puțină vreme. Până acum îmi place formula acestui produs și cum se comportă pe părul meu. Va urma și aici un review detaliat.

  • The I love ... lemons & limes nourishing body butter - recently I have started to use this product and I literally want to eat it when I apply it on my body. Such a yummy smell! I like how it really hydrates my skin. More details will come in a future review.
  • The L'Occitane en Provence hydrating shower oil with almond oil - Oh, wow, it smells so good! It leaves my skin so, so soft. I will post a review for this product too when I'll form a more consistent opinion about it.
  • The Moroccanoil hair treatment - I' have been using this product for a short time. Until now, I enjoy its formula and how it works on my hair. I'll present you a review about it too.


In my mini tub - body and hair care products

  • Șamponul și balsamul cu Keratină și Provitamina B5 pentru reconstrucția fibrei capilare de la Keune - aceste produse le folosesc de ceva vreme acum și am o relație de iubire-ură cu ele. Ba îmi încălcesc părul, ba îmi fac mătreață, ba mi-l lasă mătăsos, ba nu mi se așează buclele, ba am volum, e o controversă continuă. Vreau să le mai folosesc încă o perioadă până să-mi fac o părere mai solidă despre aceste produse.
  • Balsamul instant Bifazic pentru păr creț de la Anian - am primit recent spre testare acest produs și sper din suflet să mă ajute la definirea buclelor acum când folosesc cele două produse Keune amintite mai sus.

  • The Keune shampoo and conditioner with Keratin and Provitamin B5 - I have been using these products for quite some time now and I have a love-hate relationship with them. Sometimes they tangled my hair or I got dandruff, sometimes my hair is silky, sometimes my curls look flat, sometimes they give me too much volume and the controversy continues. I want to use them for another period of time before I could make a more solid opinion about these products.
  • The Anian conditioning biphasic treatment for curly hair - I've got this product for testing purposes recently and I really hope that it could help me define my curls when I am using the two Keune products mentioned above.


Ați încercat vreunul / mai multe dintre aceste produse? Cum vi s-a(u) părut?
Have you tried one/or more of these products? What did you think about it(them)?


A voastră, Rally
Yours, Rally








No comments :

Post a Comment

recent posts